2 weken in Peru - Reisverslag uit Quillabamba, Peru van eleonorafa - WaarBenJij.nu 2 weken in Peru - Reisverslag uit Quillabamba, Peru van eleonorafa - WaarBenJij.nu

2 weken in Peru

Door: Efa

27 September 2014 | Peru, Quillabamba

Nu bijna 2 weken in Peru. Werken op een zeer primitieve boerderij is hard werken. De mensen zijn vriendelijke en optimistisch en werken zich een slag in rondte van vroeg tot laat. het eten is simpel maar voedzaam en wordt op de rijst na eigenlijk allemaal op eigen land verbouwd. Veel groente en vruchten staan op het menu en ik heb nog nooit zoveel bananen op een dag gegeten. Ik begrijp nu waarom ze hier tussen de middag siesta houden. het is gewoon veel te heet om wat dan ook maar te doen tussen de middag en de hele ochtend hakken met een macheta daar wordt je ook bek af van. Internet kan alleen via het cafe en om daar te komen moet je een dag vrij hebben en dat is alleen zaterdag. Vandaag dus. Vorige week ben ik naar de Waterval geweest. Eeen heel andere kant op. Maar prachtig dat kun je je voorstellen. Nu dit eerst voor even. Dinsdag vertrek in naar Ollatatambo misschien heb ik daar wifi. dan horen jullie meer.

• 27 September 2014 - 18:15

Tiny :

Dat klinkt behoorlijk pittig.
    Kun je het lichamelijk bolwerken?
    Sta jij zelf ook met machetes te zwaaien?
    En is jouw Spaans goed genoeg om een beetje contact te kunnen maken?